رفتن به محتوای اصلی

برگزاری سمینار آموزشی مشکلات متداول طراحی و اجرای سیستم های ارتینگ و همبندی

سمینار آموزشی مشکلات متداول طراحی و اجرای سیستم های ارتینگ و همبندی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با همکاری شرکت توزیع برق استان در تبریز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی،

دکتر علیرضا معتمدنیا رئیس سازمان در ابتدای این سمینار اظهار داشت: ارتقا سطح دانش فنی جامعه مهندسی استان یکی از دغدغه های اساسی اعضای هیئت مدیره این سازمان در دوره نهم می باشد که در این راستا دوره های متعدد آموزشی طراحی و برگزار شده است که این سازمان توانست رتبه دوم کشور را در زمینه آموزش و ترویج به خود اختصاص دهد و از این پس باید تلاش های حوزه آموزش این سازمان بیش از پیش شده تا دوره های آموزشی به سمت کاربردی تر و عملیاتی تر شدن سوق پیدا کند.

وی افزود: در این راستای همکاری ارگانها و سازمانهای مرتبط با حوزه فنی و مهندسی با سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می تواند در هر چه کیفی تر شدن دوره های آموزشی این سازمان مثمر ثمر واقع شود.

در ادامه این سمینار مهندس سعید رسالی مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک کسب رتبه دوم کشور توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اظهار داشت: شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی همواره دربرگزاری دوره های آموزشی پیشقدم بوده و آماده هر گونه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می باشد و در این راستا از هرگونه حمایت دریغ نخواهیم کرد.

گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی می افزاید؛ در جریان برگزاری سمینار آموزشی مشکلات متداول طراحی و اجرای سیستم های ارتینگ و همبندی از پیشکسوتان رشته برق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان