رفتن به محتوای اصلی

گزارش برگزاری و فایلهای وبینار"تبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی"

سمینار "تبیین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی" به صورت الکترونیکی با حضور و مشارکت بیش از 500 نفر از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی به مدت 2.5 ساعت ، روز چهارشنبه مورخ 22 مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:3۰ از طریق سامانه آموزش های مجازی سازمان برگزار گردید.
در ابتدای این سمینار مهندس غلامحسین بابائی ریاست سازمان، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از اعضای حاضر در سمینار، به تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای مکانیزاسیون فرآیندهای جاری سازمان، برای کاهش تردد و تسریع در خدمت رسانی به مراجعین محترم در تمامی بخش های سازمان با توجه به شرایط خاص حاکم در جامعه برای مواجهه با بیماری کرونا پرداختند.
در ادامه این سمینار آقای دکتر عزتی معاون معماری و شهرسازی شهرداری کلانشهر تبریز به تفصیل مراحل صدور پروانه ساختمانی در فرایند دو مرحله ای را بیان نمودند.
مستندات قانونی صدور پروانه ساختمانی ،مستندات قانونی پروانه دومرحله ای، مقایسه روند صدور پروانه ساختمانی، قبل و بعد از فرآیند دو مرحله ای، ضرورت صدور پروانه دو مرحله ای (پیش پروانه + پروانه ساختمانی)، مزایای صدور پروانه دو مرحله ای از رئوس مطالبی بود که دکتر عزتی در طول این سمینار به تشریح برای شرکت کنندگان ارائه نمودند.
تشریح زیرسیستم امور مهندسین در سیستم یکپارچه شهرسازی و همچنین معرفی سامانه آنلاین گزارشات مرحله  ای مهندسین ناظر آخرین موضوعاتی بودند که در این سمینار توسط معاون معماری و شهرسازی شهرداری کلانشهر تبریز مطرح گردید.
در پایان این برنامه به برخی از پرسش های مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد. فیلم سمینار و فایل های مربوطه از طریق لینک زیر قابل دریافت و مشاهده می باشد.

مشاهده فیلم وبینار تببین شیوه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمانی

دریافت فایل سخنرانی

راهنما

راهنمای سامانه‌ها و دسترسی سریع به بخش‌های پورتال سازمان